Zamawiający:
Gmina Miasteczko Krajeńskie

Tytuł przetargu:
Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Grabionej

CPV:
45.00.00.00-7 roboty budowlane
45.32.10.00-3 izolacja cieplna
45.42.10.00- 4 roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.44.30.00- 4 roboty elewacyjne
45.26.12.10-9 wykonywanie pokryć dachowych
45.23.32.50-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg
45.44.21.00-8 roboty murarskie


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy PZP,
5. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy podobne roboty budowlane, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje),
6. wykażą, że do wykonania zamówienia Wykonawcy będą dysponować osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi,
7. wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem oferty).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy PZP,
5. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy podobne roboty budowlane, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje),
6. wykażą, że do wykonania zamówienia Wykonawcy będą dysponować osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi,
7. wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem oferty).







Termin realizacji:
do 20 sierpnia 2009roku

Osoba odpowiedzialna:
Ryszard Chmielnicki tel. 67 287 3196 wew. 35, kom.665 155 032

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Gminy Miasteczko Krajeńskie pok. nr4 ul. Dąbrowskiego 16 89-350 Miasteczko Krajeńskie

Oferty można składać do:
2009-05-25 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2009-05-25 godz: 11:15

Miejsce otwarcia ofert:
Pokój nr 2 Urzędu Gminy Miasteczko Kraj. ul. Dąbrowskiego 16 89-350 Miasteczko Kraj.

Kryteria wyboru:
cena- 100%

Wadium:
nie jest wymagane

Uwagi:


Firmy uczestniczące