WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO

 

 

Podstawa prawna:

  • ustawa z 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2015 r.  poz. 388 ), w tym : art. 35 lub 31 ust. 1
  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosownych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 220 poz 1306 ze zm.).

Wymagane dokumenty:

  1. Formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego“.
  2. Dowód osobisty lub paszport

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, parter biuro nr 14

Godziny pracy:
poniedziałek   8.00-16.00     wtorek - piątek     730 – 1530

Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Obsługi Klienta, parter biuro nr 14

Kontakt:
tel. (67) 2873197 w.38, e-mail: sekretariat@miasteczkokrajenskie.pl

Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Inne informacje:

  • osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego jest obowiązana wymeldować się osobiście, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca. W imieniu małoletnich dzieci obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni. Formularze „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” dostępne są w Biurze Obsługi Klienta , parter, pokój nr 14.