Symbol:
7226

Wydział:
stanowisko ds. inwestycji gminnych i dróg publicznych

Podstawa prawna:
Art. 40, ust. 1, 4 i 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. Nr 14, poz. 60 z późniejszymi zmianami).
§ 8 i 10 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 roku w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 6, poz. 33 z późniejszymi zmianami).
Art. 104 i art. 106 K.p.a. (Dz. U. z 1980 r., Nr 9, poz. 26 z późniejszymi zmianami).
Art. 39 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 1996 r., Dz. U. Nr 13 z późniejszymi zmianami).
Art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego.


Opłaty:
Nie pobiera się


Termin odpowiedzi:
Do 30 dni; w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy


Jednostka odpowiadająca:
Referent ds inwestycji gminnych i dróg publicznych - Przemysław Ligenza, pok. nr 9, tel. 67/2873196 wew. 28

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Wójta Gminy Miasteczko Krajeńskie w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.


Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Zgodnie z w/w ustawą wniosek powinien być złożony z 3-miesięcznym wyprzedzeniem.



Dokumenty
  • Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego

  • 1. Plan sytuacyjny z domiarami i zakreślonym kolorem czerwonym obrysem zajętej powierzchni pasa drogowego.

  • 2. Szczegółowy harmonogram robót.

  • 3. Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez Wydział Komunikacji Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

  • 4. Kserokopię pozwolenia na budowę oraz Uzgodnienia dokumentacji - do wglądu.