WYMELDOWANIE Z POBYTU CZASOWEGO

Podstawa prawna:

  • ustawa z 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2015 r.  poz. 388 )
  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosownych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 220 poz 1306 ze zm.).

Wymagane dokumenty:

  1. Formularz „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” (tylko w sytuacji gdy osoba opuszcza miejsce pobytu czasowego przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu).
  2. Dowód osobisty lub paszport.

Opłaty:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, parter, pokój nr 14.

Godziny pracy:
poniedziałek    8.00 – 16.00      wtorek – piątek     7.30 – 15.30

Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Obsługi Klienta –  parter, pokój nr 14.

Kontakt:
tel. (67) 2873197 w. 38, e-mail: sekretariat@miasteczkokrajenskie.pl

Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Inne informacje:

  • jeżeli okres pobytu czasowego odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona od obowiązku wymeldowania się. Osoba, która opuszcza miejsce pobytu czasowego przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu, dokonuje tego obowiązku osobiście.
  • osoba, która wyjeżdża za granicę na okres dłuższy niż 6 miesiące, jest obowiązana zgłosić swój wyjazd oraz powrót właściwemu ze względu na miejsce pobytu stałego organowi. Zgłoszenia wyjazdu dokonuje się najpóźniej w dniu opuszczenia dotychczasowego miejsca pobytu.
  • formularze „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” dostępne są w Biurze Obsługi Klienta – parter, pokój nr 14